Известие

Collapse
No announcement yet.

garrett gt1749v лимит

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • garrett gt1749v лимит

    Привет колеги,
    Зачудих се къде да пусна темата, но разделът "тунинг" е само за сериозни проекти и моят не спада към тях засега. Та към въпроса - в момента гореспоменатата турбина надува на 1.4 макс и колата е екстра (Алфа 1.9jtd), но се чудя дали може да се изстиска още от тази турбинка без да умре много преждевременно (или ще се скача на турбо от 2.4). Ще съм благодарен на колеги с опит да споделят.

    P.S. - ако темата отговаря повече на тунинг раздела, моля модератор да я премести
    Alfa Romeo GT 1.9jtd

  • #2
    Макс е 1.65 бар на това турбо. Твоето налягане сега е безопастно и ако искаш може да се надуе още(до 1.5 и нещо). За по сериозно си трябва друго 2256 или 2260.
    Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

    Comment


    • #3
      Здравей, в момента точно съм само с чип и аз и колата е 190тина коня на мотора. Сигурно и моето налягане е 1.4 като, твоето, че гледам в профила си написал 187. Проблема при нас е, че кулера ни е малък и Радо ми каза, че не е препоръчително да поддържам над 200 км много време, защото изпускателните газове, ще вдигнат повече градуси от допустимото. Заради това сега ще я прави хибридна, за да може да изкараме някое магаре отгоре, без да слагам челен кулер.
      Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
      Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
        Здравей, в момента точно съм само с чип и аз и колата е 190тина коня на мотора. Сигурно и моето налягане е 1.4 като, твоето, че гледам в профила си написал 187. Проблема при нас е, че кулера ни е малък и Радо ми каза, че не е препоръчително да поддържам над 200 км много време, защото изпускателните газове, ще вдигнат повече градуси от допустимото. Заради това сега ще я прави хибридна, за да може да изкараме някое магаре отгоре, без да слагам челен кулер.
        аз пък мисля че е забранено да поддържаш над 140 дори на магистрала
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
          Здравей, в момента точно съм само с чип и аз и колата е 190тина коня на мотора. Сигурно и моето налягане е 1.4 като, твоето, че гледам в профила си написал 187. Проблема при нас е, че кулера ни е малък и Радо ми каза, че не е препоръчително да поддържам над 200 км много време, защото изпускателните газове, ще вдигнат повече градуси от допустимото. Заради това сега ще я прави хибридна, за да може да изкараме някое магаре отгоре, без да слагам челен кулер.
          Мда, кулерът вече е замислен с Румен и Радко, но чуденката е за турбинката. В крайна сметка май ще продам моята и ще купя втора ръка голяма

          Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
          аз пък мисля че е забранено да поддържаш над 140 дори на магистрала
          Колега, той за аутобана сиг. говореше
          Alfa Romeo GT 1.9jtd

          Comment


          • #6
            Ставаше на въпрос за аутобана в Германия.
            Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
            Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
            Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
              Ставаше на въпрос за аутобана в Германия.
              Ей го на, познах
              Alfa Romeo GT 1.9jtd

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от niko23 Покажи съобщение
                Мда, кулерът вече е замислен с Румен и Радко, но чуденката е за турбинката. В крайна сметка май ще продам моята и ще купя втора ръка голяма



                Колега, той за аутобана сиг. говореше
                Сложи си и предпазни лепенки на цялата задница, че като те гледам как ще я правиш тази баба ще изхвърлиш маслото през ауспуха

                Comment


                • #9
                  https://www.olx.bg/ad/turbo-2256-za-...tml#3460d2c522 Я глей тока кво има , иначе аз живи и здрави зема ли алфе ще я правя по тоя начин
                  Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                  Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
                    https://www.olx.bg/ad/turbo-2256-za-...tml#3460d2c522 Я глей тока кво има , иначе аз живи и здрави зема ли алфе ще я правя по тоя начин
                    Туй"нещо",има визия и цена,която ме кара да си мисля,че е някъкъв чарколяк от Титаник,или греша?
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
                      https://www.olx.bg/ad/turbo-2256-za-...tml#3460d2c522 Я глей тока кво има , иначе аз живи и здрави зема ли алфе ще я правя по тоя начин
                      Колега, мерси за линка - веднага, ще се провери!
                      Alfa Romeo GT 1.9jtd

                      Comment


                      • #12
                        Така и така си чешем езиците, колеги с подобни експерименти могат ли да споделят за надеждността на автомобила(демек става ли за всекидневка без да е в 50% от времето в сервиз) след тези интервенции - не става въпрос в случая, когато колата е вечно в "лютеницата", а при нормална експлоатация и чат пат облачета дим отзад
                        Alfa Romeo GT 1.9jtd

                        Comment


                        • #13
                          За каква експлоатация говориш точно, с по-голямо турбо? Единствено от форумните сервизите знам Радо от SprintAuto и е много разговорлив, както и другите, с които съм говорил и обяснява с желание, а не да ти се дърви. Ако си от София иди на място, ако ли не му звънни по телефона. Май е най-добре турбото каквото и да слагаш да се прегледа точно в какво състояние е, защото моето уж с лек луфт и взе, че гръмна 3 дена преди да я оставя в сервиза да го правят.
                          Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                          Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                          Comment


                          • #14
                            Имам предвид дали се появяват много главоболия след тези интервенции по колата и дали си остава надеждна за всекидневна употреба А не да е в сервиз през ден. Просто дилемата е дали да се занимавам да търся повече коне от GT-то по този начин или да търся 3.2/2.4jtd.
                            Alfa Romeo GT 1.9jtd

                            Comment


                            • #15
                              Аз на моята 147ца проблем съм имал само с дясно каре,това за 71 000км. На теория ми е 230-240к.с. и си я карам подобаващо. Миналата седмица 87км и 91км средна в ришкия проход,това по бордови

                              Comment

                              Working...
                              X